Οδηγός RNG σε Ruby & Sapphire

Όλοι οι οδηγοί σχετικά με το RNG
Κλειδωμένο
babismanias
experienced trainer
experienced trainer
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: Τρί 23 Αύγ, 2011 11:03 am
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Οδηγός RNG σε Ruby & Sapphire

Δημοσίευση από babismanias »

Οδηγός RNG σε Ruby & Sapphire (Dry Battery)

Tι χρειάζεστε:
• Ένα Gameboy/Nintendo που υποστηρίζει τα GBA Games
• Μια Pokemon Ruby/Sapphire, με ‘’νεκρη’’ μπαταρία.
• Την νεότερη έκδοση του RNG Reporter.
• Eon Timer

Βήμα 1ο: Ψάχνοντας το κατάλληλο Spread

Σε αυτό το βήμα θα βρούμε αρχικά το Spread το οποίο επιθυμούμε να είναι Shiny στη κασέτα μας. Ανοίγουμε το RNG Reporter:
Εικόνα
Στο Method βάζουμε το Method 1.
Στο κενό Seed(Hex) βάλτε το Seed 5A0.
Στο Starting Frame βάζουμε τον αριθμό 3600.
Πατάμε Generate.

Θα σας βγουν λοιπόν κάποια αποτελέσματα:
Εικόνα
Τώρα ας ψάξουμε για ένα καλό σε γενικές γραμμές Spread.
Εδώ είναι κάποια Spread που έψαξα στα γρήγορα και είναι σχετικά καλά:
  • Frames 3725 Jolly 27/25/24/10/21/27
    Frames 4027 Relaxed 23/30/30/16/18/17
    Frames 4029 Modest 16/28/2/31/28/29
    Frames 4310 Adamant 24/31/24/5/17/25
    Frames 7661 Adamant 24/31/31/28/6/31
Εμείς θα επιλέξουμε για παράδειγμα το Relaxed Nature με Frames 4027. Θα στοχεύσουμε για ένα Shiny Mudkip.

Βήμα 2ο: Ρυθμίζουμε τον Eon Timer

Ανοίγουμε τον Eon Timer στην καρτέλα με τον αριθμό 3:
Εικόνα
Το Mode το αφήνουμε ως έχει, και το Lag επίσης ως έχει.
Έπειτα το Pre-Timer το ρυθμίσουμε στο 0.
Στο Target Frame πρέπει να βάλουμε το frame που βρίσκεται ακριβώς από κάτω από αυτό που επιθυμούμε. Εφόσον το Relaxed Spread βρίσκεται στο 4027 εμείς στο Target Frame βάζουμε 4028:
Εικόνα
Όταν πετύχουμε το Frame αυτό, έχει ως αποτέλεσμα το frame που βρίσκεται μια θέση πριν, στην περίπτωση μας το 4027, να είναι Shiny.
Αυτό καθορίζεται τη στιγμή που βρισκόμαστε στο σημείο όπου ο καθηγητής Birch μας λέει ότι θα μας συναντήσει στο εργαστήριο του:
Εικόνα
Τη στιγμή όμως που πατάμε το Α, δηλαδή τη στιγμή που δημιουργείται το ID, ανεβαίνουν 75 frames. Αυτό σημαίνει ότι στο Target Frame του Eon Timer βάζουμε:
4028-75=3953 Frames:
Εικόνα


Βήμα 3ο: Ας δημιουργήσουμε το ID που περιέχει το Shiny Spread

Αρχικά ανοίγουμε την αριθμομηχανή -> Προβολή -> Προγραμματιστική
Εικόνα

Στον Reporter κοιτάμε το PID του Frame μας, και ειδικότερα τα 4 τελευταία ψηφία του:
Εικόνα
Στην προκειμένη περίπτωση είναι 46Β3. Στην αριθμομηχανή μας πατάμε Hex και γράφουμε τα ψηφία αυτά:
Εικόνα
Έπειτα πατάμε το Dec:
Εικόνα
Ο αριθμός που εμφανίζεται είναι το ID που πρέπει να έχετε, ώστε να έχετε πετύχει το Frame 4028.

Στη συνέχεια ανοίγουμε το GBA μας και πηγαίνουμε στον Eon Timer:
Εικόνα
Την ίδια στιγμή κάντε Soft Reset στο GBA, πατώντας τα κουμπιά A,B, Start & Select, και πατώντας Start στον Eon Timer ώστε να αρχίσει να μετράει αντίστροφα (66:07 δεύτερα όπως μας λέει ο Timer).

Καθώς αυτό μπορεί να αποδειχθεί λίγο δύσκολο, μπορείτε στο Pre-Timer του Εοn να βάλετε τον αριθμό 3000. Αυτό σημαίνει ότι ο Timer θα μετρήσει αντίστροφα 2 φορές, για δική σας διευκόλυνση. Αναλυτικότερα:
Ανοίξτε το GBA, και πατήστε Start στον Timer. Αυτός θα αρχίσει να μετράει αντίστροφα από το 3 έως το 0. Μόλις πάει στο 0, κάντε Soft Reset στο GBA σας όπως προαναφέρθηκε. Μετά από αυτή την αντίστροφη μέτρηση ο Timer θα αρχίσει να μετράει αντίστροφα ξανά όπως πριν (δηλαδή 66:07 δεύτερα).

Έπειτα πατήστε New Game, μιλήστε όσο πιο γρήγορα μπορείτε με τον Professor Birch, ονομάστε το χαρακτήρα σας, και περιμένετε εδώ:
Εικόνα
Μόλις ο Timer φτάσει στο 0 πατήστε Α ώστε να μπείτε στο παιχνίδι. Μόλις πάρετε τον έλεγχο του παιχνιδιού, πατήστε Start->(Name) και δείτε το ID σας. Εάν είναι το ίδιο με αυτό που βρήκατε προηγουμένως αυτό σημαίνει ότι πετύχατε το Frame. Εάν όχι αυτό σημαίνει ότι πετύχατε κάτι άλλο.

Για να ελέγξετε τι πετύχατε κάντε τα ακόλουθα:
1. Πηγαίνετε στην αριθμομηχανή σας.
2. Πατήστε Dec
3. Γράψτε το ID σας.
4. Έπειτα πατήστε Hex. Θα σας μετατρέψει το ID σε 4 άλλα ψηφία.
5. Ανατρέξτε στον Reporter και ψάξτε αυτά τα 4 ψηφία στο τέλος των PID, ώστε να δείτε ποιο Frame πετύχατε.
6. Μόλις το βρείτε πηγαίνετε στον Timer βάλτε το Frame στο κενό Frame Hit, πατήστε Update και ξαναπροσπαθήστε μέχρι να πετύχετε το Frame σας.
Αν θέλετε μπορείτε να παραλείψετε το 6ο βήμα και να προσπαθήσετε χωρίς αυτό.

Βήμα 4ο: Πάρτε το Shiny Starter

Αφού πετύχαμε λοιπόν το Frame 4028 αυτό σημαίνει ότι στην κασέτα μας διαθέτουμε ένα Shiny Spread το οποίο βρίσκεται στο προηγούμενο σε θέση Frame, δηλαδή στο 4027.
Ας πάρουμε τώρα το Shiny Mudkip. Κάντε Save μπροστά από το σακίδιο του Καθηγητή Birch που περιέχει τα Starters:
Εικόνα
Κλείστε το GBA σας.
Τώρα στον Eon Timer. Στο Target Frame αυτή τη φόρα βάζουμε το Frame που πραγματικά θέλουμε να πετύχουμε, δηλαδή το 4027.
Κάνουμε λοιπόν Soft Reset το GBA και πατάμε Start στον Eon Timer.
(Σε περίπτωση που στο Pre-Timer έχετε βάλει τον αριθμό 3000, πατάτε πρώτα Start στον Timer. Μόλις πάει η πρώτη αντίστροφη μέτρηση στο 0 κάντε Soft Reset στο GBA).
Ο χρόνος μετράει αντίστροφα. Μπαίνουμε στο παιχνίδι, ανοίγουμε το σακίδιο του Καθηγητή, και περιμένουμε σε αυτό το σημείο:
Εικόνα
Μόλις ο Timer πάει στο 0 πατάτε Yes. Εάν το πόκεμον είναι Shiny τότε το πετύχατε. Εάν πάλι όχι τότε προσπαθήστε ξανά μέχρι να τα καταφέρετε.

Με αυτή τη διαδικασία μπορείτε να κάνετε RNG και άλλα ποκεμον, όπως:
• Groudon/Kyogre
• Rayquaza
• Regis
• Beldum etc.

Επίσης, όπως όταν πατάμε Α όταν δημιουργείται το ID +SID μας και ανεβαίνουν 75 frames, τα οποία αφαιρούμε από το Target Frame, έτσι συμβαίνει και όταν πατάμε Α σε άλλες περιπτώσεις(όπως όταν κάνουμε encounter ένα πόκεμον). Τα Frames που ανεβαίνουν σε κάθε μία από αυτές είναι:
• ID/SID - 75 frames
• Kyogre (Sapphire) - 654 frames
• Groudon (Ruby) - 654 frames
• Rayquaza - 2 frames
• Registeel, Regirock και Regice - 56 frames
• Beldum - 167 frames
• Latias (Southern Island) - 404 frames
• Latios (Southern Island) - 431 frames
Επομένως, εάν για παράδειγμα θέλω να πιάσω ένα Groudon στη Ruby, και το Target Frame μου είναι 4027, στο κενό του Target Frame βάζουμε 4027-654=3373 Frames.
_____________
Προσοχή!!! Όσο μικρότερο είναι το Frame του Spread που θέλετε να πετύχετε, τόσο λιγότερος είναι και ο χρόνος που σας παρέχει ο Timer. Επομένως ενδέχεται να μην προλάβετε να περάσετε την στιγμή που μιλάτε στον καθηγητή Birch και καθορίζεται τον χαρακτήρα σας. Γι αυτό το λόγο πρέπει να επιλέγονται Spreads από 3600-4000 Frames και πάνω.
_______
Ελπίζω να σας βοηθάω με αυτόν τον οδηγό :D

by babismanias
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Οδηγοί για RNG”